pehr.blogg.se

Supporterblogg för Örgryte IS Även naturvetenskap, teknik och matematik behandlas :)

Varför startar jag denna blogg?

Publicerad 2016-01-15 17:16:11 i Allmänt,

Nu när SambaDefensiv (SD) går från klarhet till klarhet, så tror jag att en mer supportervänlig sida har en framtid.
Jag kommer att kunna kommentera deras inlägg ocensurerat och utan att tvingas ändra nick hela tiden.
Orsaken till att detta inte skett tidigare, beror i mångt och mycket på att jag trott mig stå ganska ensam mot det nya politiska Örgryte IS som växer fram.
De senaste inläggen visade dock att långt fler vill titta på fotboll, utan att tvingas redovisa examen i genuskunskap, svära livslång trohet till rabiata feminister eller hålla med åsiktsmaffian på SD.
 
Denna bloggen är till dessa fotbollsintresserade i allmänhet och Öisare i synnerhet.
Kommer även blogga om saker jag finner intressanta inom mina övriga intresseområden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela